چاپ لیبل

ساخت وبلاگ

برای خرید ظروف ملامین کافه صبر نکنید. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که ظروف ملامین چجور ظروفی می باشد؟ظروف ملامین ظروفی هستند که در برابر ضربه یا افتادن بسیار مقاوم می باشند و همچنین قیمت کمتری نسبت به ظروف دیگر دارند و عین حال طرفداران زیادی دارند.

ظروف ملامین کافه بسیار سبک می باشند و در زمان جابجایی غذاها، کارگران هیچ سنگینی را بر روی دست خود حس نخواهد کرد. ظروف ملامین در سال های نه چندان دور در میان مردم طرفداران زیادی داشت و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته بود.

ظروف ملامین بازهم بر سر زبان ها افتاده است و بیشتر رستوران ها برای سرو غذاهای خود از این ظروف استفاده می کنند. ظروف ملامین شامل سینی، بشقاب، کاسه سوپ خوری، ظروف سس ها، کاسه های ملامین، فنجان ها، لیوان و… می شود.

یکی از ویژگی های ظروف ملامین کافه که می توان به آن اشاره کرد داشتن طیف وسیعی از رنگ ها و سبک های ساخته شده می باشد این ویژگی باعث شده است ظروف ملامین تبدیل به محصولاتی متنوع بشوند.

ملامین ها به دلیل مقاومت بالا در برابر شکستن و قیمت ارزان و سبکی وزن در سالهای قبل خیلی استفاده می شدند ولی به دلیل شایعاتی که سرطانزا هستند از بازار خارج شدند و مردم به دلیل اینکه مریض نشوند دیگر استفاده نکردند.

اما امروزه دیگر مثل قدیم نیست که امکانات کم باشد و از موادی غیر مرغوب در ساخت این ظروف استفاده شود و به سلامت انسان ضرر برساند تولید کننده ملامین کسری یزد با در نظر گرفتن استانداردها جهانی ظرف ملامین را با مرغوبیت بسیار بالا و بدون هیچ ضرری برای سلامتی انسان تولید و روانه بازار کرده است.

 

ادامه مطلب

چاپ لیبل...
ما را در سایت چاپ لیبل دنبال می کنید

برچسب : ظروف ملامین کافه , ظروف ملامین , ظروف ملامین تبلیغاتی , کسری یزد, نویسنده : زینب seteedari بازدید : 133 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 18:58

رنگ سازمانی ، آرم یا لوگو ، نوع و اندازه فونت، نشانی، شعار شرکت و توضیح فعالیت مربوطه به سازمان شما باید روی تمام اقلام چاپ ست اداری باید وجود داشته باشن.

درسته که مشاغل دارن به سمت دیجیتال شدن پیش میرن و ارتباطات کاغذی داره کمتر میشه ولی با این حال استفاده از بعضی اوراق اداری همچنان نیاز اولیه یک شرکت یا سازمانه که استفاده کردن ازشون اجتناب ناپذیره. شما برای انواع مکاتبات، ارسال پیش فاکتور و حتی نامه های درون سازمانی به این اقلام نیاز دارین. هر کدوم از این اوراق توسط هزاران نفر ممکنه دیده بشن و حتما باید در این مورد سرمایه گذاری درستی انجام بدین تا حرفه ای دیده بشین. با کمک گرفتن از یه طراحی حرفه ای میتونید هویت شرکتتون رو به بهترین نحو به دید مخاطب برسونید.

ادامه مطلب

چاپ لیبل...
ما را در سایت چاپ لیبل دنبال می کنید

برچسب : چاپ ست اداری , چاپ سربرگ , چاپ لیبل , چاپ پاکت اداری , چاپخانه آراکس, نویسنده : زینب seteedari بازدید : 125 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 18:55

سایبان مغازه محصول ویژه ی سایبان متین میباشد که تاثیر بسیار زیادی در نمای خارجی مغازه و فروشگاه شما برای جلب مشتری می گذارد.

ما در این جا به اختصار در مورد این محصول توضیح می دهیم:

نقش زیادی در خنکی هوای مغازه داشته به همین دلیل از فساد مواد در آنجا جلوگیری میکند. در تابستان برای جلوگیری از تابش آفتاب و در زمستان برای جلوگیری از ورود باران و برف به داخل مغازه نصب میشود.

چگونه سایبان مغازه مناسب انتخاب کنیم؟

آیا دوست دارید یک سایبان جلوی مغازه تان داشته باشید ؟ کیفیت و قیمت آن برای شما خیلی مهمه ؟ نمی دونید از چه نوع سایبانی استفاده کنید که در مقابل بارش های شدید شهرتون مقاوم باشه ؟ در شهری با بادهای شدید هستید و برای فروشگاه خودتون سایبان برقی نیاز دارید ؟

برای اینکه پاسخ تمام سوالتتان را بگیرید می توانید در ادامه همراه ما باشید تا با نکات کاربردی جهت انتخاب سایبان آشنا شوید. همچنین میتوانید با مشاوران سایبان متین در تماس باشید و با یک بار خرید سایبان مغازه از نمایندگی های سایبان متین در سراسر ایران به مشتریان وفادار ما بپیوندید.

ادامه مطلب

چاپ لیبل...
ما را در سایت چاپ لیبل دنبال می کنید

برچسب : سایبان مغازه , سایبان برقی, سایبان اتوماتیک , سایبون, نویسنده : زینب seteedari بازدید : 129 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 18:53

پرده برقی زبرا : در موتور پرده برقی زبرا از موتور تیوبلار 25 استفاده می شود. میزان صدای تولیدی توسط این مدل از پرده برقی کمتر از 45 دسی بل می باشد. گشتاور موتور پرده برقی زبرا 1.5 نیوتون متر و سرعت باز و بسته شدن آن 32 rpm می باشد. پرده برقی زبرا از برق 220 ولت تغذیه می کند. پرده برقی زبرا را می توان به وسیله ریموت کنترل نمود.

غیر از مشخصات فنی پرده برقی زبرا که در بالا ذکر شد این مدل از پرده برقی برای تمامی مکان ها چه منازل و چه اداری و هتل ها و … قابل استفاده می باشد. پرده برقی زبرا به صورت دو لایه موازی می باشد که می توان به صورت سایه روشن نیز از آن استفاده نمود. این مدل از پرده برقی قابلیت شستشو دارد و به دلیل اینکه از دو لایه پارچه وتور تولید می شود می توان با جا به جایی دو لایه موازی میزان نور ورودی را کنترل نمود.

امکان تنظیم پرده برقی زبرا به هر دو صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد که در روش اتوماتیک با استفاده از ریموت کنترل و در روش دستی از زنجیر تعبیه شده در کنار پرده برقی زبرا بهره می گیرند.

ادامه مطلب

چاپ لیبل...
ما را در سایت چاپ لیبل دنبال می کنید

برچسب : پرده برقی زبرا , پرده برقی , پرده اتوماتیک , پرده متین, نویسنده : زینب seteedari بازدید : 113 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 18:51